Július 25-én a tizenegyedik és tizenkettedik futammal folytatódott a KartFarm EVO6 Kupa. Ismét mezőnyversenyben indultak a kategóriák és mérettették meg magukat a indulók. 29 versenyző nevezett erre a két futamra. Ebből a kategóriákban 13, 11, és 5 versenyző indult.
A Track Racing csapat jelenleg gokart versenyzĹ‘je, SzĹ‘dy Szabolcs a pálya vonalvezetĂ©sĂ©nek örĂĽlt elsĹ‘sorban:  „Ahogy az idĹ‘futamon jĂşlius elejĂ©n, most a mezĹ‘nyversenyeken sem lesznek lassĂtĂłk. A pálya iránya visszafelĂ© lesz. Ez nekem jobban megy általában. RemĂ©lem jobb eredmĂ©nyt tudok Ăgy elĂ©rni, fĹ‘leg az idĹ‘mĂ©rĹ‘kön.” – mondta Szabolcs.
A szabadedzĂ©s eredmĂ©nye már mutatott nĂ©mi támpontot. 24.4 másodperces köre a jobb köridĹ‘kbe tartozott. Az idĹ‘mĂ©rĹ‘n viszont meglepĹ‘en jĂł eredmĂ©nyt Ă©rt el. 24:08-as köridejĂ©vel az Ă©lmezĹ‘nytĹ‘l csak 8 ezreddel maradt le. ĂŤgy a kettes kategĂłria hetedik rajtkockájábĂłl indulhatott a kilenc versenyzĹ‘bĹ‘l. A rajtnál máris egy helyet elĹ‘relĂ©pve kezdte meg az elsĹ‘ kanyart, a hatodik helyen. Aztán ezt visszavette a 3-assal indulĂł versenyzĹ‘, majd lehagyta a Szabolcs mögĂĽl indult 7-es Ă©s 6-os is. Pár kör után Szabolcs megcsĂpte a 6-os versenyzĹ‘t, majd a 3-ast Ă©s már a 7-es mellett autĂłzott, amikor a pálya hátsĂł szakaszában kisodrĂłdott a nagyobb tempĂłtĂłl, Ă©s a pálya kĂĽlsĹ‘, porosabb ĂvĂ©rĹ‘l a fűre farolt. Azonban visszaterelte gĂ©pĂ©t a pályára, nĂ©mi lendĂĽletet veszĂtve. A poros kerekek idĹ‘vel ismĂ©t bekoptak Ă©s tapadtak. A hajrával pár körön belĂĽl utolĂ©rte a majd fĂ©l körrel elĹ‘rĂ©bb autĂłzĂł mezĹ‘nyt. A 25 körös futam 11. körĂ©ben kezdett elĹ‘zĂ©sbe, amikor a gokart ereje hĂrtelen elment, megszűnt a hajtás: „Éppen a kisodrĂłdásom után már jĂłl tapadtak a gumijaim, kezdtem utolĂ©rni a mezĹ‘nyt, Ă©s a 6-os számĂş gokartost elĹ‘ztem a cĂ©legyenes után, amikor hĂrtelen a gokartom lassulni kezdett, Gázt adtam Ă©s hallottam, hogy pörög a motor, de a gokartombĂłl elment az erĹ‘. SikerĂĽlt kigurulni a bokszutcáig Ă©s ott kĂ©rdeztem a verseny műszaki felelĹ‘sĂ©tĹ‘l, hogy a hajtással van baj…? És válaszolta, hogy igen. Akkor ennyi… . Nagyon bosszankodtam, ugyanis mĂ©g eddig sosem kellett műszaki hiba miatt feladnom versenyt. Nem tudtam mit tenni, a bokszbĂłl nĂ©ztem vĂ©gig a futamot, látva, hogy szállt el egy-kĂ©t Ă©rtĂ©kes pontom. Nagyom jĂł futam lett volna, jĂł gokarttal, jĂł lendĂĽlettel mentem. Ilyen a technikai sport… .” – mesĂ©lte csalĂłdottan a gokart pilĂłta.
A második futam viszont adott nĂ©mi remĂ©nyt. Az idĹ‘mĂ©rĹ‘n ismĂ©telten jĂł köridĹ‘vel, 24:46 mp-cel a nyolcadik rajthelyrĹ‘l indulhatott. A repĂĽlĹ‘rajtot követĹ‘en egy helyet visszacsĂşszott Ă©s a 15 körös futam kilencedik helyĂ©n vĂ©gzett: „A repĂĽlĹ‘rajttal nem volt baj, azonban egy ponton nagyĂvben vettem a kanyart, ezt ki is használta ellenfelem. Gokartom most nem ment olyan jĂłl, a 6-os, ezĂ©rt a rövidebb futamot sereghajtĂłkĂ©nt fejeztem be. A legjobb köridĹ‘m az edzĂ©skörömmel volt azonos.” – mesĂ©lte Szabolcs.
A Track Racing versenyzőjének napi összefoglalója:
„Az edzĂ©seket követĹ‘en nagy remĂ©nyekkel indultam neki a futamoknak. Nagy csalĂłdás volt számomra az elsĹ‘ futam, hiszen nem tehettem rĂłla, hogy gĂ©phiba miatt kiállni kĂ©nyszerĂĽlök. Mint utĂłlag megtudtam, egy 20 Forintos csavar esett le a hajtásrĂłl, Ă©s ennek okán nem volt erőátvitel a gokartomon. Nagyon sajnáltam, hogy ennyin mĂşlt, jĂł pár pont veszett oda. AzontĂşl, hogy pont izgalmas volt a futam, mĂ©g a felĂ©nĂ©l se jártunk… . A második futam már ezĂ©rt sem motivált annyira, hiába vonatkoztattam el, „csak” befejeztem a futamot. RemĂ©lem jobban kiautĂłzhatom magam legközelebb Ă©s fĹ‘leg eredmĂ©nyesebben.” – foglalta össze a nyári versenynap esemĂ©nyeit Szabolcs, aki a futam után pár perccel már távozott is a pályárĂłl.
A tabella állása szerint Szabolcs a 9. helyen áll a 21 indulóból, kategóriájában.