Az Országos Szlalom Bajnokság 2011-es szezonjának zárĂłakkordját, a dĂjkiosztĂł gálát december 10-Ă©n az M+F Toyota autĂłszalonban tartották. A rendezvĂ©nyen vehettĂ©k át az idei dobogĂłsok megĂ©rdemelt dĂjaikat. A SzĹ‘dy fivĂ©rek felkĂ©rĂ©sre dalra is fakadtak, ezt követtĂ©k a versenytársak is. Nagyon jĂł hangulatban telt a dĂjkiosztĂł utáni közös Ă©neklĂ©s, koccintás.
A Track Racing csapat kĂ©t versenyzĹ‘je, SzĹ‘dy Szabolcs Ă©s SzĹ‘dy Zsolt idĂ©n negyedik Ă©vĂĽket teljesĂtettĂ©k az országos bajnokságban. 2008-ban kategĂłria harmadik, 2009-ben elsĹ‘ Ă©s második helyĂĽkkel bajnokok lettek. IdĂ©n vendĂ©gkĂ©nt jöttek ismĂ©t a gálára. Idei szezonjuk összegzĂ©sĂ©rĹ‘l Ă©s jövĹ‘beli terveikrĹ‘l kĂ©rdeztĂĽk a SzĹ‘dy fivĂ©reket:
KĂ©sz TĂmea: – Ez a volt második Ă©vetek a Suzukival. Foglaljátok össze a 2011-es idĂ©nyt.
SzĹ‘dy Zsolt: – Nem volt rövid szezon, habár sokaknak Ăşgy tűnhetett. A versenypályán kicsit más az idĹ‘számĂtás, hiszen hajnalban kelĂĽnk, hogy BudapestrĹ‘l elindulva megĂ©rkezĂĽnk az ország egyik távoli pontjába, hogy elĹ‘kĂ©szĂĽlve a versenyautĂłt pályára állĂtsuk. Ez az Ă©vĂĽnk is elĂ©g jĂł volt, kezdve azzal, hogy az autĂłnkkal semmi baj vagy műszaki problĂ©ma nem volt. EzĂ©rt a Suzuki jĂł választásnak tűnt, jĂłt lehetett autĂłzni minden versenyen.
SzĹ‘dy Szabolcs: – Azt gondolom, hogy az idei Ă©vĂĽnk jobb Ă©s simább volt, mint a tavalyi. Gyorsultak a pályák, Ă©s Ă©n szemĂ©ly szerint kiegyensĂşlyozottabbnak Ă©reztem idei teljesĂtmĂ©nyemet, fĹ‘leg a szezon elejĂ©t, mint elĹ‘zĹ‘ Ă©vben. 1 ponttal lett nálam jobb Zsolti, a tavalyi 10 pontos kĂĽlönbsĂ©ghez kĂ©pest. Az autĂłbĂłl jelenleg ennyit lehetett kihozni.
KĂ©sz TĂmea: – Melyik volt a legjobb Ă©s legrosszabb versenyetek?
SzĹ‘dy Zsolt: – VĂ©gĂĽlis minden versenyem jĂł volt, talán a szegedi futam nem nagyon jött össze. BĂłjáztam, ezzel másodperceket vesztettem, valahogy nem állt össze a kĂ©p aznap. Nem volt rossz verseny, csak számomra gyengĂ©bben sikerĂĽlt. JĂł versenyemnek az utolsĂł kĂ©t futamot mondanám, ami a kecskemĂ©ti gokart arĂ©nában volt, egyszer nappal, egyszer este. JĂłl sikerĂĽlt, itt elĹ‘ztem meg Szabit egy ponttal a bajnoki ponttáblázatban. Eddig ez volt a leghosszabb versenynapunk 11 Ă©vi versenyzĂ©sĂĽnk során.
SzĹ‘dy Szabolcs:- Számomra az elsĹ‘ verseny nulla pontos volt, de utána felfelĂ© Ăvelt a teljesĂtmĂ©nyem. Három futamon keresztĂĽl több pontot hoztam, mint Zsolti Ă©s tartottam a helyezĂ©sem is. Sajnos Visontán csĂşsztak a gumik, Ă©s a többi versenyen sem remekeltem. FĹ‘leg Kakucsringen, ahol egy bĂłja kerĂĽlĂ©sĂ©n mĂşlt a jobb helyezĂ©s, Ă©s Ă©v vĂ©gĂ©n is ez döntött. Ilyen az autĂłverseny! Egy kanyaron is mĂşlhatnak helyezĂ©sek. IdĂ©n nyolcadik lettem, ellenben a tavalyi kilencedik helyemmel. Legjobb versenyem a közĂ©p-eurĂłpai futam volt KecskemĂ©ten. JĂł idĹ‘ben, gyorsan mentem Ă©s kis kĂĽlönbsĂ©ggel szereztem több pontot.
KĂ©sz TĂmea: – Milyen volt a mezĹ‘ny, milyenek voltak az ellenfele Ă©s a bajnokság?
SzĹ‘dy Zsolt: – ElĂ©g erĹ‘sek voltak, a mezĹ‘nyĂĽnk elsĹ‘ fele komolyan felkĂ©szĂtett autĂłkkal ment. Azt tudni kell, hogy a mi autĂłnk a szabályoknak megfelelĹ‘en, enyhĂ©n átalakĂtott, azaz szinte szĂ©ria gĂ©p. Tehát, nem a legerĹ‘sebb Ă©s legjobb volt a kategĂłriájában. ErĹ‘s mezĹ‘nyben jĂł kezű pilĂłtákkal Ă©s erĹ‘s autĂłkkal kĂĽzdöttĂĽnk.
SzĹ‘dy Szabolcs: – A kategĂłria nĂ©pszerűsĂ©gre mutatva, tavaly 14-en voltunk indulĂłk, idĂ©n 12-en. Év vĂ©gĂ©n ismĂ©t egymással kĂĽzdöttĂĽnk Zsoltival, de azonosak a kĂ©pessĂ©geink, Ăgy ez nem lepett meg minket. A bajnokságot nagyon szeretjĂĽk, jövĹ‘re is itt a helyĂĽnk.
KĂ©sz TĂmea: – TerveitekrĹ‘l mesĂ©ljetek. Maradtok ezzel az autĂłval, vagy váltotok?
SzĹ‘dy Szabolcs: – Terveink között szerepel, hogy kategĂłriát váltunk. ElkĂ©pzelhetĹ‘, hogy visszamegyĂĽnk a volt N1, azaz a jelenlegi S1 kategĂłriába. ĂŤgy egy izgalmas Ă©s kiĂ©lezett kĂĽzdelemnek nĂ©zhetĂĽnk elĂ©be, ahogy rĂ©gen is mentĂĽnk a Trabanttal. JövĹ‘re egy ezer köbcentis Suzukival indulnánk, hogy ismĂ©t elhĂłdĂtsuk a bajnoki cĂmet.
SzĹ‘dy Zsolt: – Amilyen autĂłt választunk Ă©s dönt benne Szabi, azzal Ă©n szĂvesen versenyzem Ă©s megprĂłbálom a legjobb eredmĂ©nyt hozni vele.
KĂ©sz TĂmea: – Kik támogattak benneteket ebben az Ă©vben?
SzĹ‘dy Szabolcs: – FĹ‘támogatĂłnk a Practilub Kft., amellyel 4 Ă©ve működĂĽnk egyĂĽtt, jĂł kapcsolatban. A Vác Online hĂrportál, illetve a Sporthir.hu számol be eredmĂ©nyeinkrĹ‘l, versenyrĹ‘l-versenyre, ahogy errĹ‘l az interjĂşrĂłl is cikkezett. A Kárászy cĂ©g a sport lengĂ©scsillapĂtĂłkkal támogatja csapatunkat Ă©s ad stabilitást versenyautĂłnknak, amely szintĂ©n nĂ©lkĂĽlözhetetlen számunkra.
SzĹ‘dy Zsolt: – A Getback magyarországi forgalmazĂłja öltöztet fel minket a versenyekre, overall-al illetve a nyári ruházattal. A Hotpack önmelegĂtĹ‘ Ă©telek forgalmazĂłja Ă©s a Szentendre gumi lát el minket mĂ©g szolgáltatással Ă©s termĂ©kekkel. MegemlĂtenĂ©m mĂ©g a RádiĂł 17-et, amely mĂ©dia minden verseny után beszámolĂłt Ă©s Ă©lĹ‘ telefonos interjĂşt kĂ©szĂt a SzervezĹ‘kkel, ami a sportágat nĂ©pszerűsĂti ezáltal.
KĂ©sz TĂmea: – További sok sikert kĂvánok nektek. RemĂ©ljĂĽk, jövĹ‘re már a dobogĂłn álltok a dĂjkiosztĂłn Ă©s utána beszĂ©lgethetĂĽnk itt ismĂ©t.
SzĹ‘dy fivĂ©rek: – Mi is köszönjĂĽk!
InterjĂş: KĂ©sz TĂmea
Fotók: Track Racing, Hajósi „Hajóka” Miklós
Kapcsolódó képek:
Hozzászólások követése a témában: RSS 2.0
Pillanatnyilag sem válaszok, snemPingek írása nem lehetséges.